sobota, 15 grudnia 2018

HO HO HO !

Święta ?
To już ? 
O matko !!

Ależ szybko zleciał ten rok, jednak skoro idą święta, trzeba się na nie zacząć przygotowywać. 
Ja na razie małymi krokami.
Reniferki z filcu zrobione, drewniana ozdoba na stół się robi, czas na zakupy. 

Zakupiłam choinkę, piękna- nowoczesna. Choinka na pniu raczej średniej wielkości. Uwielbiam ją, jest piękna. Wysoka, bez problemu pomieszczą się prezenty. U mnie stać będzie w rogu za kanapą, więc w standardowym rozwiązaniu widoczny byłby tylko czubek, a bardzo nie jestem fanką żywych choinek 😩. Koszt takiej choinki to 180 zł.



Na razie czeka na swoją kolej w przedpokoju. 😀
W zwyczaju mam ubieranie choinki w Wigilię bądź dzień przed. Ciekawa jestem efektu końcowego. 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby... ?

GDYBY nie zakupy na promocji ! 😂

Najbardziej uwielbiam poświąteczne wyprzedaże, wtedy dosłownie za grosze można kupić super fajne rzeczy. Skrzat i sowa to zeszłoroczne łupy. 





Tegoroczny już promocyjny łup to przekochany renifer elegancik. 






 Pamiątkowe zdjęcie nowych przyjaciół 😀😀.


Kochane, czyż nie ?

A jak Wy przygotowujecie się na święta ?
 Pokażcie swoje fajne gadżety i ozdoby świąteczne, pochwalcie się co macie. 

Jestem bardzo ciekawa Waszego gustu i jak ogólnie wygląda Wasz dom w święta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 We własnym kącie , Blogger