sobota, 13 kwietnia 2019

Drzewko wielkanocne DIY

  Taaak długo zabierałam się za te wszystkie prace związane z Wielkanocą, że zostało już niewiele czasu.. ale jak się chce mieć w domu ładnie, no i pokazać WAM coś nowego, no to trzeba ruszyć. 👀👊

  Skąd inspiracja do poniższej dekoracji ? Ostatnio będąc w sklepie, pacze paczałkami i co widzę? Podobne drzewko, w sensie doniczka, kijek, i kulka z przyklejonymi do niej jajeczkami, kwiatkami i kokardkami. Spoko, fajnie wygląda, dużo plastiku, pewnie niedrogie. 


HAHAHAHAHAH 😀😂😅😆

  Właśnie, było drogo- drzwko mniejsze niż moje, w plastikowej doniczce, kosztowało jedynie małe 98 zł. Tak, dokładnie. Za głowę się złapałam. 
Zobaczyłam i poszłam dalej z myślą, że podejmuję wyzwanie, co miałam innego zrobić ? 🙈🙉🙊
Tak więc, jesteśmy właśnie tutaj i szczerze cieszy mnie to. 
Mam nadzieję, że i Wy podejmujecie TO wyzwanie i wreszcie zobaczę w komentarzach jakieś Wasze dzieło. 


DO BOJU !




PRAWIE wszystko miałam do wykonania drzewka, ponieważ jeśli
oglądałyście/-liście poprzedni wpis, to było pokazane ile jajeczek mi zostało. 
Doniczka lub osłonka na kwiatka, stara jakaś znajdzie się w domu na pewno, więc chyba ZNOWU mamy coś małym kosztem. 😀😀



Zmierzajmy do pięknego własnoręcznego wystroju drogie Panie (i Panowie, jeśli są tutaj).
Kiedyś nienawidziłam prac ręcznych, teraz przy dużym stresie pozwalają mi się zapomnieć w moim małym świecie. Polecam, pomaga.


Co trzeba ? 
Niewiele.

* jajeczka najlepiej różne rozmiary (u mnie w sumie 4 rozmiary z czego tylko jedne plastikowe),
* kulka styropianowa ( nie przesadzajmy z jej rozmiarem, ponieważ im większa, tym więcej jajeczek potrzebujemy).
* fajny powyginany patyczek,
* piórka,
* sztuczne kwiatki (drobne),
* doniczka,
* ziemia lub piasek,
* niewielka gąbka florystyczna LUB jakaś zaprawa murarska czy coś takiego + kubeczek plastikowy,
* sztuczny mech lub prawdziwy kupiony w kwiaciarni (nie kradniemy z lasu !!),
* klej i pistolet do kleju na gorąco. 



MAMY TO??? 
Więc do dzieła !

1) Przygotuj sobie stanowisko, aby nic nie ubrudzić. 
2) Wbij styropianową kule na patyk (aby zrobić w kuli odpowiednią dziurę), następnie wyciągnij patyk, wciśnij do środka 
trochę kleju na gorąco i wciśnij patyk z powrotem (żeby było stabilniejsze).



3) Jedną wersję zrobiłam z gąbką florystyczną i to robi się już na końcu, natomiast drugą wersję zrobiłam z jakąś zaprawą, przed klejeniem to zrobiłam, żeby zobaczyć czy w ogóle wyjdzie- wyszło. Przy tej wersji należy urobić trochę masy w kubeczku plastikowym, po stwardnieniu obetnij kubeczek, aby nie wystawał z doniczki i możesz robić dekorację.  




4) Przystępujemy do klejenia jajek do kuli. NAJLEPIEJ zacząć najpierw od największych i później stopniowo wypełniać luki coraz mniejszymi oraz kwiatki.








5) Na końcu dodaj piórka, żeby zakryć miejsca gdzie jeszcze widać styropianową kulę. 


6) Jeśli wybrałaś/eś wersję z gąbką florystyczną, to włóż ją do doniczki, wbij kij z gotową dekoracją i przysyp ziemią;
Jeśli wybrałaś/eś wersję z masą w kubeczku, gotowy stroik również włóż do doniczki i przysyp ziemią. 




7) Na wierzch na ziemi układamy mech. 
GOTOWE ! 



Teraz się chwal i słuchaj pochwał, bo masz do tego prawo. 

KOSZT? 😀😁💪💣
* Uznajmy, że jajeczka zostały nam wszystkim z poprzedniego dzieła,
* styropianowa kulka 1,50 zł sztuka 
* patyk (miałam stary, więc nie wiem ile zakup), pewnie ok. 5-10 zł sztuka (1 sztuka wystarczy na 3-4 dekoracje),
* pianka florystyczna 2,40 zł sztuka, 
* kwiatki sztuczne, gałązka 1,40 zł (użyłam niecałe 2 sztuki).

i to w sumie tyle jeśli miałyście pozostałości po wianku. Super nie ? 😌😌
Dajcie mi jakiś pomysł na nowe dzieło, bo u mnie ich brak- ten wpadł przypadkiem.

ZOBACZCIE RÓWNIEŻ: WIENIEC WIELKANOCNY NA DRZWI;
oraz
Pozdrawiam i ściskam gorąco. 💥💫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 We własnym kącie , Blogger