wtorek, 27 listopada 2018

Czy aby na pewno to dobry pomysł ?

  Jeśli zastanawiacie się, czy lepiej uczyć się na własnym mieszkaniu np. kłaść płytki czy dla świętego spokoju zapłacić fachowcom i mieć zrobione dobrze, moja odpowiedź brzmi: ZDECYDOWANIE ZRÓB TO SAM !
Niestety nie każdy jest uzdolniony technicznie, jednakże w większości przypadków potrzeba tylko dużo chęci.

Nie będę ukrywać faktu, że mam zdolnego narzeczonego, który wykazywał dużo samozaparcia, jednakże płytki kładł pierwszy raz !
Jak to zrobił ?
Tak samo jak z gładziami, internet, internet i jeszcze trochę wiedzy z internetu.


Pytanie: Co jeśli nie mam czasu ? 
Brednie, czas się znajdzie. Ja miałam go dużo więc zajmowałam się szlifowaniem, płytki jednak mnie przerażały. Natomiast mój narzeczony zdarzało się, że pracował po 12h a mimo wszystko, po pracy przychodził do mieszkania chociaż na 1-2h. 


Pytanie: Co jeśli nigdy tego nie robiłem/robiłam ?
My również, a jednak zrobiliśmy to sami bez udziału ŻADNEGO fachowca. 


Pytanie: A co jeśli mi nie wyjdzie, będzie krzywo ?
Wierzcie mi, w momencie gdy coś robi się samemu, granice krytyczne zmieniają się ogromnie. Jest wtedy świadomość, że zrobiło się to samemu, najlepiej jak się potrafi, robiło się to pierwszy raz oraz ZAOSZCZĘDZIŁO SIĘ GÓRĘ KASY. 
Widziałam efekty pracy niektórych "specjalistów w danej dziedzinie", i nie zawsze wyglądało to idealnie. Warto mieć, trochę mniejszą fugę tutaj niż tam, a przy okazji mieć pieniądze na jakiś gadżet o którym się marzyło. 

Wszelkie wymówki- to tylko wymówki, jeśli są chęci to wierzcie mi, da się bardzo dużo zrobić samemu. 


Ps. Jeśli macie jakieś pytania, chętnie postaram się na nie odpowiedzieć, zapraszam do pisania komentarzy. :)
Pozdrawiam
We własnym kącie 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 We własnym kącie , Blogger