środa, 7 listopada 2018

Cześć i czołem !



     Do niedawna sama szukałam inspiracji w internecie przy wykończaniu mieszkania, teraz postanowiłam przekazać Wam moje spostrzeżenia. Skoro udało mi się to przeżyć i wykończyć mieszkanie w sumie bez pomocy architekta i innych fachowców, podzielę się z Wami naszymi (moimi oraz mojego wspaniałego narzeczonego) pomysłami na oszczędzanie w nowym mieszkaniu.

  Blog powstaje z myślą o Was, gdzie dość często młodzi ludzie wydają majątek na własne mieszkanie i brakuje już pieniędzy na wykończenie lub budżet jest po prostu skromny.
Tak było w naszym przypadku, kredyt (a raczej wpłata własna) pochłonęła nasze prawie wszystkie oszczędności. Okazuje się, że oprócz kupienia mieszkania to trzeba jeszcze przecież je wykończyć, co gorsza, na to też potrzebne są pieniądze :O.

Naszym głównym zamierzeniem przy wykończaniu było:
1) nie wykończyć siebie psychicznie
2) nie wykończyć siebie finansowo
3) wykończyć mieszkanie w dwa miesiące…
tsaaaa…
jeśli chodzi o punkt 1, wyszło średnio,
w przypadku punktu 2, wyszło całkiem znośnie porównując wydatki znajomych posiadających mieszkanie na tym samym osiedlu,
natomiast jeśli chodzi o ostatni punkt nie wyszło wcale :D zdecydowanie bardzo nam nie wyszło. Mieszkanie wykończaliśmy mniej więcej rok. Dlaczego ? Mam nadzieje, że zrozumiecie to czytając mojego bloga :)


  Jeśli uda Wam się tutaj trafić przed dodaniem kolejnego wpisu, zostawcie komentarz. Chcę wiedzieć czy jest ktoś, kto chętnie dowie się jak mamy wykończone, jak to zrobiliśmy i na czym udało nam się zaoszczędzić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 We własnym kącie , Blogger