wtorek, 23 kwietnia 2019

Wyprzedaże PO wielkanocne.

   Wiecie już co najbardziej na świecie uwielbiam?
 Oczywiście, wyprzedaże ! 💣😀
Jeśli chodzi o Święta (wszystkie) to najbardziej z nich lubię właśnie dzień po ze względu na cuda w sklepie. 
  NIESTETY jako weteranka zauważyłam, że tylko jeden sklep spełnia moje fantazje, ponieważ w żadnym innym nie ma tak dużych różnic cenowych. Nie robię reklamy, ale, aby skorzystać musicie wiedzieć o jaki sklep chodzi- TESCO. Niestety powoli zamykane, ale jeszcze można skorzystać.
Zawsze wykupuje dosłownie za grosze (w tym roku niestety trochę drożej 😡 niż w ubiegłym- ale i tak super).
  Niestety (ponownie) nie tylko ja zauważyłam te wspaniałe wyprzedaże 😲. Po świętach Bożego narodzenia i wyprzedażach wiem, że trzeba jechać jak najwcześniej. Wtedy byłyśmy koło 9 rano, dzisiaj byłam aż o mniej więcej 6:40 i udało mi się, bo nikogo nie było ! WSZYSTKO DLA MNIE !!😂😁😈

Złowiłam dużo rzeczy, wydałam dużo bo dużo kupiłam, ale jestem ogromnie szczęśliwa -standardowo, gdy nie przepłacam. 


Chcecie zobaczyć ?  😊😊


Wszystko super fajnie, ale czy rzeczywiście się opłaca ? Sami zobaczcie poniższe ceny. (Nadal nie zachęcam do zakupów w konkretnie tym sklepie, jedynie zachęcam do szukania promocji i oszczędzania.) 

* Jajeczka małe (14 szt-opak.) oraz duże (10 szt- opak.)- 2,99 zł opakowanie

1) Króliczki na małych spinaczach (4 szt-opak.) 1,59 zł opak.
2) Piórka drewniane na spinaczach (6 szt- opak.) 1,59 zł opak.
3). Zające zielone (2 szt- opak.) 2,74 zł opak.

4) Sowy (2 szt- opak.)- 2,74 zł opak.
5) Ptaszki w klatce (2 szt- opak.) - 2,74 zł opak.

6) Króliczki (2 szt-opak.)- 1,49 zł opak.
7) Zestaw zawieszek (6 jajeczek i 3x4 szt zawieszek)- 4,99 zł opak.
8) Ptaszki na spinaczach (6szt-opak.)- 2,74 zł opak.

9) Stojąca kurka (z wyciąganą mniejszą)- 3,99 zł sztuka 
10) Króliczek na piku 2,74 zł sztuka
11) Kurka na piku 1,59 zł sztuka
12) Wianek wiklinowy 3,99 zł sztuka 

WIEM, że niektóre ceny mogą wydać się niewiarygodne, więc mam dowód (ale nie będę zaśmiecać dowodem odnośnie KAŻDEJ rzeczy). U mnie w domu raczej rzadko wierzą w ceny jakie im podaję. 
Tak, więc DLA niedowiarków: 

   

SZALEJCIE !


1 komentarz:

  1. Super !!! Ja kroliczki na spinaczach kupiłam o połowe drozej, a byly przecenione podobno :) Ale to byla przecena przedswiateczna, moze dlatego. Co zrobisz z tymi cudami ? Masz jakies projekty, czy beda czekac na nastepna Wielkanoc ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 We własnym kącie , Blogger